Tisdag 28/12 -10

Tjena!

Haha ja nu har jag suttit i strax två timmar
och fört över alla gamla inlägg till den här bloggen. Aj aj aj i fingrarna men det är det värt. Är väldigt nöjd med min nya blogg och jag känner verkligen att det är här jag ska stanna. Ja annars får det dröja jääkligt länge för det här var jobbigt;)

Annars är allt bra här hemma, julstöket är över, mina fötter har fått torterats på mellandagsrean och förkylningen har flyttat in hos mig. Dock tror jag att det värsta gick över efter natten som var, fy vad jobbigt det var! Drömmer konstigt gör man också...

Men ska såklart se till att få tummen ur
och ladda upp lite nya bilder på bloggen, har en massa som ligger på lager i kameran:) På Tryggve och på allt julfirande!

Nu ska jag dock ta och väcka vår lilla hund
så att vi kan gå ut, hon vet tydligen inte om att hon är kissnödig. Tur att matte håller koll på hennes mat & pink-klocka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0