Tisdag 15/6 -10

Urk, smärtan i ryggen infinner sig på sin plats. Trodde att jag skulle börja tjuta varje gång som jag var tvungen att böja mig ned på jobbet, och att trä på skorna imorse var hemskt! Inte laj när man är lite smått stressad.

Men har märkt att det lättar framåt eftermiddagarna, vet inte om musklerna är oerhört stela på morgonen för att sen "mjukna upp" lite senare. Haha, misstänker att morgongympa skulle lätta upp det hela. Om man bara hade tiden.

Har snart klarat av den här dagen iallafall. Och stugan till vår weekendsemester är även bokad! Så skönt att ha nått att se fram emot, bara min älskade vän & jag

Nej nu ska ja ta och värma upp mina stackars muskler i duschen och sen ned i sängen. Ny dag imorgon och jag ber verkligen för att smärtan ska försvinna tills dess. Vill kunna prestera i topp på jobbet + att kunna ta på skorna utan att se ut som att jag föder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0