Tisdag

Och vi rullar vidare, jag och mitt liv. Uppdatering är som synes lika dålig men det är verkligen otroligt stressigt nu om dagarna/vardagarna. Känner inte att jag hinner med någonting och jag förundras verkligen över dom som klarar av både jobb, hus och familj! Hihi det är ovant det här gott folk, behöva stressa, ja det har jag inte gjort sen skolan. Men man vänjer sig och tråkigt nog är det faktiskt sista bestämda arbetsdagen på torsdag, sen sätts utbildningen igång som vanligt. Undrar vad mina kära vänner har gjort medans jag varit borta? Fikat & sträckt på benen:)? Det ska faktiskt bli lite kul att komma tillbaka, om så dock bitterljuvt.

Ja men vad jag gjorde jag i helgen då? Ja va gjorde hon då undrar ni förståss? Åkte som sagt hem till familjen i den lilla trygga staden. På lördan var det bara jag och mamma, mor & dotter-mys! Gjorde iordning potatisgrattäng med kyckling och till efterrätt ungsbakad banan med choklad i plus massa massa vaniljglass. Suuuupergott:) Och så såklart chips & godis till melodifestivalen. Gött att fläska till det lite. Och Anna vann, bra det!

Och på söndan gick jag ner till pappi och fikade med grannarna, bruna och fina var dom, ja grannarna. De hade varit i thailand i två och en halv vecka. Jag var inte avundsjuk:( Men trevligt att träffa alla, och att fika.

Men nu är jag hemma i vårt fina hem med min alldeles sockersöta sambo ♥
Får man kalla sin kille så?;)

Nej fy, kan inte sluta titta på klockan, känner mig otroligt ineffektiv när jag sitter här. Vill ju hinna med så mycket som jag kan av dagen. ...diska... Men det är snart fredag igen, om man bara blundar tillräckligt hårt och länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0