Söndag 9/5


Får ta och skynda mig att skriva innan alla rutor invarderar rutan,
vette fasen hur vi ska bli av med viruset. Slutar nog med att vi får rensa hela datorn, men bättre det och få en frisk dator.

Vi hade iallafall en toppen dag igår, mysigt hela tiden:) Men vet inte om jag fortfarande är en smula sjuk för jag slocknade straxt innan 12 och har ett ständigt virrvarr mellan att svettas & frysa. Men det ska väl ge sig det med. Ska förresten tipsa om crabfishpajen, den blev så god!!

Och idag tog vi en biltur till Ö&B och köpte en ny hallspegel, den guldiga rasade i golvet för ett par veckor sen. Men då det inte var någons fel hoppas ja på att vi undgår 7 års olycka;) Fästet släppte.

Lite fiskedrag till min nya fiskelåda hängde även på, eget fiskespö ska även skaffas, ja nu ska hon fiska! Det är ett härligt intresse som både sambon och jag delar, att åka ut med ekan och dra fram fiskespöna. Sen om jag får fisk eller inte, ja eftersom jag inte vågar ta i fiskarna så kan det mest kvitta för min del;) Men funderar skarpt på att köpa ett par trädgårdshandskar så ska jag väl kunna ta i de slemmiga firrarna jag med. Får hoppas på att det blir en fin sommar i år så att vi kan åka ut på vattnet. Och lilla hunden med, hon trivs verkligen i båten, slipper hon bli blöt;) Ska bara skaffa en flytväst åt tösan, säkerheten först som sagt:)

Det blir allt en toppensommar!

Lite vind i håret, en gnutta sol på kinderna och två utav dom som jag älskar mest i hela världen är allt jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0