Söndag 26/9 -10

Hejsan!

Har inte haft någon skaparlust alls i veckan
, ja dvs att skriva eller ta en massa bilder;) Men det känns som att det vänder lite smått för här sitter ja ju nu.

Igår var vi iallafall och kollade på folkrace, det var iskallt & blött men när starten gick och skrothögarna börnade iväg kunde man inte hålla leendet borta. Det gick med en jäkla fart och i varje race var det minst en som körde fast eller slirade runt. Älsklingen filmade lite så ja får se om jag kan sno en och lägga upp:)

Sen framåt 6 på eftermiddan åkte sambon för att se hockeyn och jag väntade besök här hemma. Pappa & Max tittade förbi och hade med sig taco, inte helt fel med både sällskap och mat;) Kollade på Superhero Movie och straxt efter elva åkte de hem. Däckade i soffan några minuter efter att de gått, framför en dokumentär om kimonos i Japan (haha ja det var intressant, trots att jag somnade) och vipps så var älsklingen hemma.

_____________________________________________________________________________

Och idag blir det bara så som söndagar ska spenderas, med lite extra slapp;) Tyvärr jobbar C heela dagen men som tur var har jag ju vår lilla hund som ligger och sover här brevid. Tänkte att jag skulle damma av agilityhinderna senare och väcka liv i pälsbollen. För än så länge ser det ut att vara uppehåll ifrån allt regn.

Annars vet jag ju någon som är grymt sugen på att spela The Sims 2, och inte är det hunden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0