Söndag 25/4

 

Ska straxt springa ner till tvättstugan men tänkte att jag skulle hinna med detta först. Allt är iaf bra här på Hammarö'a och helgen har rusat förbi som blixten.

 

I fredags somnade vi tidigt, slitna och trötta och i lördags åkte vi hem till mina föräldrar. Lämnade av hunden hos mor & grillade resten av kvällen hos far. Tog mig även äran att rensa hans rabatt, och de andra krattade löv på gården. Och det var så härligt, att få rycka, slita och gräva i jorden. Spelade ingen som helst roll att man egentligen var lite pömsig och kall, det var så skönt. Har alltid, iaf i fem år i rad, gjort iordning rabatterna på våren. Så klart att man var tvungen att sätta sig på knäna i år igen, fasten man flyttat. Jättefint blev det:)

 

Och idag har vi varit hos svärföräldrarna och babblat en stund. Men nu tycker jag iallafall att jag uppdaterat er en smula, är medveten om att det blivit lite lite bloggande på sistone. Såå, nu ska jag bara få tummen ur och hänga upp en massa fuktig tvätt. Det är sååå kul! ;) Pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0