Söndag 21/11 -10

Ja jäklar vad dagarna går! Idag är det redan söndag och vi flyttar om 1 vecka och 3 dagar:) Har just varit ute med hunden och ja, inte så mycket mer. Var så jäkla trött imorse och när sambon var snäll och tog ut Maja på morgonen passade jag på att sooova! Fattar inte hur det ska gå när jag börjar jobba ute på Sätter igen:P Blir att lämna den varma sängen vid 06.00 på morgonen. Men visst vänjer man sig, vilket jag även gjort nu, åt det sämre hållet då;)

Idag ser planerna ut att fixa lite i lägenheten, kanske fylla någon flyttkartong? Åker även och jobbar sen på kvällen och kaaanske att en liten Emma tittar förbi:)

Men nu ska jag ta och försöka leta upp Jay Smith's verision av Like a prayer, den låten var den första som gav mig rysningar denna sesong:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0