Söndag 18/7 -10



Pappa & Max kom hit till lilla hammarö'a och hälsade på, vilket passade mig fin fint då C jobbar hela dagen. Först skulle vi bada, ja vi skulle bada, sen att det blåste kuling ja det gjorde inget. Huttrade mig i men frös minst lika mycket på torra land. Tog oss sen en tur till Ikea där papps skulle köpa lite kökssaker, jag köpte en tygråtta (ett måste) till Maja och så den obligatoriska fikan! Och nu åkte de just hem efter att ha sett en film med mig, Year One. En stor favoritfilm med Jack Black i huvudrollen:)

Och nu står jag i valet o kvalet om att duscha
, gå ut och träna agility med hunden (som ser rätt trött ut förresten) eller att sitta kvar här tills min älskade man kommer hem eftersom hunden endå snarkar så gött och jag orkar verkligen inte ta mig in till duschen. Vi får se vad det blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0