Söndag 14/11 -10

Usch, känner att sjukan är på ingång. Skulle gissa på att det serveras feber denna gång. Inge roligt men blir inte riktigt förvånad då sambon varit förkyld här hemma. Så jag får väl skylla mig själv som fortsatte att pussa på honom;)

Blev tyvärr ingen Glanshammar idag, kände att det var lite för långt att åka och bäst var väl det egentligen för här har ni en som var en zombie x 2 imorse. Kunde knappt öppna ögonen trots att jag sovit länge hela natten, plus någon timma i soffan på kvällen innan. Antar att det är för att den där ruttna febern knackar på dörren.

Nåväl!

Ska även passa på att gratta min pappi
ännu en gång idag, på farsdag såklart:) Haha, och jag säger som pappa sa imorse, -När kommer döttrarnas dag?

Nej nu ska jag lägga mig i soffan brevid Maja, hihi hon ligger där som en bulle, mysa lite och sträcka ut ryggen ett slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0