Promenad 5/11 -10




Maja fick sträcka lite på sina små ben.


Haha, ibland tar hon i för kung och fosterland. Min duktiga tjej!


Balansgång på ett fallet träd. Och någon sekund efter detta tog batteriet slut:(


Hittade en grav mitt inne i skogen. Här vilar Fegis stod det, och så en bild på en tjock katt:) Maja och jag stod och tänkte på Fegis någon minut, han var säkert modigare än vad namnet antydde.

Det är väl också så där som jag tänker mig att mina djur ska ha det. Lika värdigt som för en människa. Jag har alltid varit väldigt noga med att begrava mina husdjur, jag vet inte hur många gravar jag har i pappas trädgård. Sist var det de tre valparna. Och varför blir döden jobbigare ju äldre man blir? Är det för att man själv kommer närmare den eller för att man har mer kunskap. Eller vad kan man egentligen ha för kunskap om döden, den är absolut och mer vet vi inte.

Nej nu ska jag inte gräva ned mig i det ämnet:) Det är som att tänka på om rymden är oendlig, sånt blir jag bara galen av:P

Men ska snart iväg till Christoffers mormor och fira henne eftersom hon fyller år idag. Hon är så söt lilla Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0