Onsdag 20/10 -10

Sitter och tar en liten paus i pluggandet, haha ja jag vet att sambon hatar det ordet så ja, studerandet:) Ska precis börja på en uppgift där jag ska skapa ett länkbibliotek till ämnet runskrift, hm, ja det är ju bra att ha till hands när man blir sådär paniksugen på runskrift eller när man ska skriva ett födelesedagskort och vill latja till det lite;)

Super!

Och att bero på födelsedag så fyller världens bästa mormor år idag. Ett stort, stort grattis. Och om du hinner läsa det här mormor så ringer jag sen:)

Ska även iväg till städjobbet sen, ta en sväng om med dammsugaren & trasan. Hihi, och fick faktiskt ett mail av en på kontoret här om dan, hon berömde mig för min fina städning. Själv tycker jag mig inte se någon skillnad på golvet men det är väl en annan kula när man som dom ser det där golvet 5 dagar i veckan. Tyckte att det var lite kul iallafall, uppskattning uppskattas alltid:)

Men nu ska jag ta och beta av det där runskriftstjosan så att jag kan åka in till stan. Ja stan som vi snart ska flytta till! Har fortfarande inte greppat att vi ska flytta. Försökte intala mig det igår när jag gjorde iordning en liten lista på allt som jag vill köpa nytt. Kan visa den här nedanför:)


Tror att mattan kommer bli skitsnygg tillsammans med vår röda soffa och alla färgglada kuddar! Det är som sagt var en liten lista men det är alldeles för svårt att veta vad man vill ha när man inte kommer ihåg hur lägenheten ser ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0