Mikaela Tävlar




Jag tävlar hos ENDENISE.SE om en canvastavla ifrån Önskefoto.
Tävla HÄR du med!


Haha ja mamma och jag satt och pratade om detta igår, att vi båda skulle vilja ha en varsin canvastavla på vår lilla hund. Och det ska vi väl också fixa, när vi får tummen ur och har lite pengar till övers.

Och ja, så hittade ja ju denna tävling så det är ju klart att jag ska vara med och prova min tur.

Enligt tävlingreglerna skulle man även välja ut ännu en favorit hos Önskefoto och då tog jag den personliga sagoboken:) En bok där ens barn har huvudrollen bland prinsessor och troll, en perfekt doppresent egentligen. Hade ju själv älskat att ha en sån bok som liten tös:)

Så, nu håller jag alla mina tummar och tår på att jag vinner. Tavlan kommer självklart prydas av vår lilla stumpa Maja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0