Måndag

Ja jag förstår att ni blev förvirrade av denna bildbomb men de är kul att ha med sig i livet, så det är för min egna skull. Har vi rätt ut det också;)

Har annars haft en väldigt vanlig måndag på utbildningen, började dock dagen med att braka i backen -Det var halt och jag kunde inte ta emot mig själv. Lär få några fläskiga blåmärken på knän och armbåge. Haha ja man kan ju inte börja bättre än så. Sen tillbringade vi 5 timmar med att växla mellan bensträckare, lunchrast och stillasittande. Känns tyvärr inte som att 'lärarna' är särskillt kunniga, ser mest ut som ett frågetecken och vet inte vad de ska hitta på. Pratar om lite självklara saker om service som borde ingå i det vanliga 'vettet' och undrar sen om vi har några frågor. Hihi, ja man behöver ju inte gnugga geniknölarna direkt, mest dricka té & kaffe;) Blir intressant att se hur vi lyckas fördriva de här kommande fyra månaderna.

Oj, kollade just på tv-tablån och det är ju riktigt bra på burken idag. Nu Halv åtta hos mig och sen Outsider. Blir toppen det! Imorn rullar schemat på som vanligt och förhoppningsvis lyckas jag hålla mig uppe på mina 2 ben;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0