Måndag 3/5



Burr, inge gött att bara ha fönster med skugga. Sitter här och fryser då jag öppnade upp alla fönstren i lägenheten och nu orkar jag inte lyfta på rumpen:( Trodde att det var sommar ja, kändes nästan som att jag skulle smälta bort när jag satt på bussen förut. Ska väl även släpa mig ut till köket och sätta igång kastruller, pannor och spis, är jämt så hungrig. Får svänga förbi fönstrerna på vägen. Oj, oj, oj, dessa i-lands problem.

Idag har det iallafal varit en riktigt härlig dag,
till kontrast för igår då jag inte alls mådde bra. Blir alltid lite så när ja lämnar folk jag älskar. Nåväl, nu är hon sitt vanliga jag tösan!

Lite senare blir det nog en varm dusch plus ansiktsmask, en måste ju lyxa te måndan;) Sen blir det bänkning framför Bonde söker fru kl 20.00. Hade ingen aning om att det började idag. Men har man en sambo som totalvägrar tv-reklam så blir det lätt hänt. Tur att en håller sej uppdated på egen hand.

-Men nu undrar ja mamma? Hur ska du hinna söka in till programmet om det börjar idag? Jalla, jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0