Måndag

Hallå!

Nu är väl påsken över för den här gången men det har varit otroligt roligt. Har ätit massa gott och haft det jättekul med familj och släkt. Inser verkligen hur mycket jag saknar dom när vi väl ses, och de små växer verkligen för fort! Lille 'bebis' Viggo fyller fasiken 3 år snart!? Mycket bus och knäna fulla med ungar blev det iallafall;)

Idag tog vi, jag, sambon & hunden, en tripp till Kga igen. Kan ju inte vara borta för länge yo? Åkte hem till mormor & morfar och fikade samt hämtade upp lite filmer som moster dumpat av, eller lite förresten? Nu mera ligger dvd-samlingen på över 100st. Ibland är det bra att ha föredetta filmgalna släktingar;) Hjälpte även till att klippa Ronjas lurviga fossingar, som tack för fikat plus all mat som vi fick med oss hem. Det var vääldigt gott och alltid uppskattat:) Finns inge tråkigare shopping än just mathandlande.

Nej nu ska jag ta den tråkiga uppgiften att göra matlåda. Ska dock bli väldigt kul att jobba imorn igen efter en galet skön ledighet. Den tackar vi så mycket för oh härliga röda dagar!

Skänker även en styrkekram till 21-åriga Sannis som just nu går igenom en skilsmässa samtidigt som hon tar hand om sin två-månaders dotter. Jag är grymt imponerad av din oendliga styrka! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0