Lördag 4/9 -10

Kom just hem ifrån Karlskoga och har haft det superbra. Men som jag visste så räcker inte ett dygn till på långa vägar, känns bara som att man kliver in för att sen sätta sig på bussen hem. Men absolut bättre än ingenting alls! Och så fick man ju klippa sig, äntligen! Mamma hade aldrig sett mig i ett sånt slitet hår förr, och det var det verkligen. Så nu är jag aningen korthårigare och nästa helg är det jag som slänger i en brun färg. Haha ja jag måste ju hålla traditionerna med att byta hårfärg på höst/vår;)

Och Maja har jag dumpat av också
, både mamma & bror blev så glada när de fick se henne så hade inte mage att ta med henne igen. Även om jag redan saknar henne som tusan!

Och det var så synd om vårat lilla hjärta igår. Hon hade just ätit och blev som vanligt sådär skönt skitig i skägget, och det fixar hon enkelt genom att rulla runt på diverse tygmaterial. Denna gång en matta. Som det låg en elak & slö geting på:( Så Maja flög upp med ett skri och fastkilad på hennes runda goa mage satt getingen.

Hon reagerade inte nått större efter det men det syndes att hon hade ont. Och visst var man lite orolig och på sin vakt, men som tur va blev hon sitt vanliga glada jag efter lite vila i soffan. Våran lilla kicka

____________________________________________________________________

Men nu ska jag kila iväg, ska som sagt hem till svärisarna och käka lite kräftor.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0