Lördag

Vaknade nyss och skulle i vanlig ordning skölja av ansiktet i badrummet samt tvätta händerna som man brukar göra. *Gurgel, gurgel* lät det i kranen, va f-n det kommer inge vatten!!! Inte i köket heller. Beklagade mig för mina vänner på facebook, ja så som man brukar göra;) och fick reda på att hela Karlstad är utan vatten!

(Haha, jag som förberedde ett låångt klagosamtal till vår vaktmästare, stackarn)

Så det är väl inte så mycket att göra än att vänta och hålla sig uppdaterad. Och detta har vi ju klarat av förr vi värmlänningar, minns förra året då hela Karlskogas vatten blev förorenat. Blir bara ett litet 'dilemma' att laga mat nu, jag som tänkte laga iordning lite gröt till frukost. Kan man koka den i mjölk kanske? Coca-cola?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0