Dobaz.se -prisvärda hundartiklar på nätet





Här om dagen blev jag tipsad om den här sidan, Dobaz.se och det är verkligen en sida i min smak! Massa smakfulla, prisvärda, moderna och praktiska artiklar till din hund.

Hemsidan är väldigt stilren och väldigt lätt att navigera sig runt i.
Man hittar snabbt något som man 'måste' ha! Storleksguide och information finns lättillgängligt och shoppen är inte svårare att förstå sig på än att handla i butik.

Det jag gillade mest med Dobaz.se är framför allt att det finns nått för alla hundägare, friluftsmänniska som stadsvimmlare. Jag personligen är ute efter plagg och artiklar som är praktiska. De ska sitta bra på hunden och utföra sin funktion, och visst fyller Dobaz upp mina krav.

Jag och min hund Maja har verkligen huggit oss fram i denna djungel med hundartiklar. Vi har provat det mesta men aldrig hittat nått som passar henne och det med ett bra pris. Men med hjälp av Dobaz hoppas jag och tror verkligen att våra djungeldagar är över;)

Och så här säger Dobaz:
"Alla våra hundkläder är funktionella, praktiska och användbara. Dem är speciellt utvalda för din hunds trivsel och bekvämlighet. Inom vår sortiment hittar du både tröjor, overaller, regnkläder, västar, t-shirts och jackor. Detta för att du skall kunna välja hundkläder för alla tillfällen.

Vi har som främsta mål att din hund skall trivas i dina hundkläder. Därför är de noga utvalda för att passa på aktiva och stillsammare liv. Vi har designade hundkläder från dobaz som är både snygga och funktionella. Både våra hundkläder och våra andra hundartiklar är utvalda med omsorg för din hunds trivsel.

Hos oss hittar du stort urval av alla modeller av hundkläder, våra hundkläder är av mycket högt kvalitet. Du hittar massor av snygga design hundkläder med snygga detaljer på alla dem olika modellerna av dessa hundkläder.

Vi vill starkt rekomendera våra hundkläder och vi garanterar alla våra kunder att våra hundkläder håller måtten, därmed går vi ut och erbjuder alltid 14 dagars öppet köp på alla våra kläder och än idag har vi inte haft en enda missnöjd kund.

Vi håller vad vi lovar...

Hos dobaz kan du som kund känna dig trygg och säker när det gäller att köpa märkes hundkläder med väldigt högt kvalitet. Vi garanterar er kunder 100% kundnöjdhet därmed erbjuder vi alltid våra konsumenter 14 dagar öppet köp gällande alla våra produkter.
Mer om detta kan du läsa under våra vilkor.

Vi vill passa på att rekomendera våra hundkläder och passa på att lova er att våra hundkläder är av högsta möjliga material och produkter som vi använder oss av håller högt standard. Dem hundkläder som vi har skapas av samma kvalitet som barnkläder skapas av för att hålla samma höga kvalitet för din hunds bästa
."

Låter helt perfekt tycker både jag och Maja:)


Kolla in deras sida vet ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0