Det fortsätter...


Jepp, kvällen fortsätter med att jag är irriterad på
, för mig, en helt oförståelig del av vår befolkning. Haha vilken energislukare det är! Råkade iallafall slå på MTV för drygt en timma sen och såg programmet; 16 and pregnant. Ett väldigt charmigt programm för övrigt som jag gillat stort men nu kunde jag inte hålla alla svordommar i chack.

Mamman, den 16 åriga tjejen
beskriver livet som nybliven mamma, ordagrant som "ett fängelse". Hon överlåter fostrandet till sin mamma då pappan inte finns med i bilden. Går ut med sina kompisar varje dag för att ge sig själv lite "egen tid" och låter sin egna morsa ta hand om hennes 1-månadersgammla bebis.

Pust!

Drar verkligen inte alla över en kamm då det endast är henne jag är irriterad på.

Tyckte bara så nedrans synd om hennes mamma & den oskyldiga bebisen, som btw fick börja sitt liv som en stridsmur mellan mamman & dottern.

Som tur va så verkade tjejen ha smält in allt till på slutet och jag hoppas verkligen att det ordnade sig.
Damn, nej nu ska jag avsluta den här klago-dagen;) Vill bara alla väl och kan inte sluta engagera mig.

Men vad tycker ni annars om serien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0