Dagen i bilder

 

Ja lite fick vi gjort iallafall och vattnet är tillbaka, dock upptäckte vi det innan vi fått reda på att man inte ska dricka det. Upps säger de två som klämde i sig en halvliter vid lunchen. Men det kan väl inte vara skadligt? De visste inte ens om det var farligt utan det var en återgärd som alltid krävs. Nåväl, det lär väl märkas inom sin tid i så fall. Än mår vi bra:)

 

Hann med 5 maskiner med tvätt på eftermiddan och har just hängt upp det som inte blev torrt. Sambon har åkt iväg igen för jobb och jag ska väl tvinga i mig lite chokladglass framför Körslaget, ja inge synd om mig med andra ord. Sen blir det nog en tidig kväll i den nybäddade sängen med en bok, bestämde mig för att läsa ut slutklämmen på Harry Potter med endast ett kapitel kvar. Alltid lika spännande! Men sorgligt:( Att det är slut;)

 

Imorn åker vi hem till Karlskoga och kidnappar hunden, sambon ska klippa sig och det lovades visst lasagne, mumms:) Tänkte att jag skulle klippa Majsen till veckan, ni ska få lite bildbevis på att det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0