Maja 9 månader

Hehe ja nu är det väl inte så mycket nytt sedan sista uppdateringen. Känner nog att mammigheten börjar släppa liite, liite... Det går nog åt rätt håll. Men att sluta amma kommer nog bli jobbigt för denna lilla dam, hon är väldigt snuttig och då är det verkligen inget annat som gäller. Haha men jag är så tacksam för att hon än är helt tandlös;D Men nu är hon ju iof uppe på fötter och står, ja det är ju en rätt så stor grej! Hon ställer sig upp mot allt, ja då menar jag även saker som kasar iväg eller välter, gulp! Ja det är lite att hålla koll på nu. Men kul endå och hon är så stolt.
 
Två trötta brudar en TIDIG morgon;)
 
 
Denna månad har jag lärt mig detta:
 
- Att ställa sig helt upp mot möbler/saker
 
- Dricka vatten från ett glas
 
 
Detta gillar jag:
 
- Sång och dans
- Öppna förskolan
- Lovas potta xD (som ännu är helt clean) rusar fram till den så fort toadörren är öppen
- Att gunga och leka i sandlådan
- Lyssna på musik helst med musikvideo till
 
Detta gillar jag inte:
 
- Att på kvällen somna utan tutte i munnen
 
 

Kommentarer
Postat av: Annalotta

Vilka sötnosar!

2014-10-16 @ 08:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0