28/12 -12

Hejsan!

Lördag och med alla helgdagar som varit känns den som en i mängden. Det blev en trevlig jul iallafall med julskinka fem dagar i rad. Haha ja det är inte så konstigt att man nu är regält trött på det. 

Lova och vi har fått så mycket fint, och ja herregud vad leksaker hon har nu ungen! Men ingen är gladare än hon:) Av oss fick hon iallafall pulkan, en tripp trapp stol och en xylofon. 

Så med julen bakom oss och det nya året på intågande plockade jag idag bort alla julsaker. Lika ivrigt som jag vill ha fram allt vill jag sen packa ned det lika snabbt igen;) Antar att det är ett sätt att "boa" inför den nya familjemedlemen. Har haft ett stort inner behov av att ha allt klart och nu kan vi nog kalla det just klart! Och med det i hög tid känns det som, imorgon går vi in i vecka 38. Hehe känns lite fränt, en heeelt ny vecka för min del:) 

Nej nu ska jag och den bökande knodden i magen ge oss in i köket och sätta oss framför symaskinen. Fick en av C i julklapp. Och det är så jäkla kul:D Det kliar som tusan i mina fingrar och det är det första jag tänker på när Lova somnat för kvällen. Än så länge har det blivit en mössa till bebisen, i gult tyg med röda svampar på:) Ja den är SÅ söt, får visa någon dag. Kvällens projekt blir en i samma tyg till Lova. Härligt matchande barn vi ska ha sen;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0