Jobbig kväll

Trött Lovis bredvid mig idag. Usch vilken hemsk kväll vi hade igår. Vet faktiskt inte vad som hände med henne. Vid kl 19 fick hon dricka sin välling i min famn medan jag vaggade runt med henne. Ögonen föll ihop snabbt och när vällingen var slut tog jag bort flaskan så att hon inte skulle få i sig massa luft. Men där sköt startskotten för tokskrik och gråt. Herregud! Vi provade med mer välling, vatten, amma, vagga runt och ja allt. Men nej inget... Efter ca en timma somnade hon sen av utmattning:(

Hon sov sen heeela natten och vaknade igen kl 06.20. Bra! Men jag går hellre upp 120 ggr än att hon ska gråta så.

Ska prova att natta henne med välling ikväll igen (igår var första gången) så får vi se hur det går. Får ha i ännu mer i flaskan så att hon inte störs av att det tar slut. För antagligen var det det som förstörde hennes sömn. Pust, känslig vår lilla dam;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0