27/9 -12

Hm, upptäckte en dag att träden blivit orangea och att det en tidig morgon var frost på gräset. Hösten är här och så även de kalla vindarna.

Jag och L gick ned till stan idag. Med mission fleeceoverall. Har tre sådana sen tidigare men varenda en drunknade hon i, att det är lite för stort när hon ligger i vagnen går ju rätt bra och är kanske bara skönt. Men då L vägrar vagnen och hellre dinglar i bärselen så blir det lite knöligt.

Blev en jättefin, grön från Lindex. En mössa från polarn och pyret blev det också. Och ja Lova klär verkligen i mössor, hon blev sååå söt i den nya. Tyvärr tycker hon att det är mindre roligt att testa mössor så det blir alltid sura miner;) speciellt om kameran släpas fram också.

Annars har jag haft en nöjd liten bebis här hemma, hon har sovit jätte bra och sover just nu med. Vet inte om det har att göra med att vi börjat med minifom igen. Tog ju en paus med det i några veckor men när hennes mage tillslut verkligen fräste och lät hela tiden har vi nu börjat igen. Men förhoppningsvis behöver vi nu inte kö det så länge. Hon börjar ju närma sig de där tre månaderna då det sägs att magproblemen börjar avta. Jag håller verkligen alla mina tummar och tår för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0