Killerpromenad

En sån fin höstdag det var idag! Lova och jag gick ut med tanken att gå en lugn promenad i solen. Well. Bara det att det blev ett x antal kilometer extra. Shit ja det var läänge sen som jag gick så långt! 




Började gå längst älven och kom till en grusväg som blev en skogsväg




Gick, gick och gick och tillslut blev vägen en smal stig




Innan jag kom hit var jag helt lost, gissade på att jag gått till skoghall,

men landningsbanan avslöjade att vi var vid gamla flygplatsen.




Efter 1 & 1/2 timma kom vi fram till slutet av sommaros golfbana och tillbaka till civilisationen. Tackar verkligen för att Lova sov hela vägen trots att vi körde i lera, över sten och rötter och runt stubbar. Hade scenariot framför mig då jag tvingas amma henne på en sten längst klarälven:P Vackert!




I den skogen luffsade vi fram, svettig och förvirrad mamma och en bebis som sov varmt och gott i vagnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0