Känsloyttringar

Ja, de jäklarna yttrar sig mer och mer.

När jag var på stan tidigare idag var jag bara en droppe från att börja grina. Att jag hade gått förbi några barnvagnar med gulliga bebisar i spädde säkert på det. Men det som fick mina tårkanaler att fyllas var en demonstrationsparad som spatserade genom stan. Förstod inte riktigt deras demonstration men först i ledet gick tre som spelade trummor och efter gick/åkte handikappade och gamla i sina permobiler.

DET fick mig att börja gråta och jag fick kolla upp i himmeln och snabbt gå där ifrån.

Gud vad folk måste ha kliat sig i huvet när de fick se ett preggo snabbt skyndar sig där ifrån med rödsprängda ögon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0