4/5 -12

Hello,

Lite smått sliten i nacke och rygg efter en dag vid kontorsstolen, men Maja var ju som sagt med på jobbet idag och då går allt tusen gånger lättare:) Som nu förresten ligger och surar i soffan då husse inte var hemma när det väl var hon som kom hem;)

Skönt med fredag är det iallafall och planen blir att laga någon lyxigare mat än falukorv & snabbisar. Sen vet jag en som ska tillbringa resten av kvällen till att räta ut ryggen i soffan;)

Och imorn ja då händer det förhoppningsvis något stort i mitt liv. Abonnemaget för min telefon börjar gå mot sitt slut så jag ska gå ned till Tele2 och förlänga det. Vilket även innebär en ny telefon. Så att även jag kan gå med i smartphone-klubben. Bra har den varit min rosa tegelsten, klarat många fall i backen, men förnekar inte att det ska blir roligt med en ny. Lutar åt en i-phone 4s, vit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0