28/5 -12

Pjuuu, trött som en, ja? trött som en gammal hund? Ja sliten är jag iallafall och skulle jag låta ögonen falla ihop skulle de inte öppnas förrän alarmet ringer imorgon bitti.

Idag har det varit en ovanlig bra måndag. Mycket att göra på jobbet och timmarna flög förbi. Sånt gillar vi:) även första dagen på länge som jag klarade mig undan ryggvärken. Gissar på att det var den lugna helgens förtjänst.

Denna vecka kommer annars att rulla på som vanligt. Jobb, mvc på torsdag (längtar efter att få höra det underbara lilla hjärtat igen) och på söndag får vi finbesök ifrån både karlskoga och örebro, mina älskade emma & madde:)

Ska bli riktigt roligt! Så just nu ser det allt ut som att resten av veckan blir lika bra som idag<3

Bjuder på en dagsfärsk bild på kalaskulan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0