26/5 -12

Ja idag blev det en tur till stan. Nu när värmen kommit och långa tröjor inte är så bekvämt insåg jag i veckan att alla mina linnen och toppar är för små. Att ha en glipa mellan tröja och byxor känns inte så kul;)

Hittade två baslinnen och en klänning som jag fullkomligt äälskar! Den är så söt och trots att det inte är en mammaklänning sitter den ok med par shorts under.

Men det kändes lite ovant att behöva gå upp 2-3 klädstorlekar. Men så ska ju en till liten människa få plats under kläderna:)

Blev även två 'dräggellappar' till bebis.<3 tänker mig att det blir fint att matcha den blå med lite flickigare kläder och den röda till lite tuffare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0