19/5 -12

Trots andra natten i rad med dålig sömn och en ömmande rygg orkade Maja och jag oss ned på stan efter lunch. Och oj, det var tydligen barnklädeloppis på torget :) de vanliga stånden med blommor och grönsaker var också på plats.

Och ja jag må erkänna att jag brutit mitt köplöfte ang barnkläder. Hittade 5 pyjamaser, 3 bodys och ett par mjukisbyxor i olika storlekar. Blev helt förälskad i varje plagg.

Hittade även det jag var ute efter, pelargoner. Så nu står de fint i fönstret så som det ska vara på sommaren:) I år fick det bli ljusrosa.

Maja och jag satte oss sen vid älven och delade på en korv med bröd, så mysigt! Trots att hon mest var intresserad av alla feta duvor än den fina utsikten över vattnet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0