16/8 -12

I skrivande stund har jag en sovande liten Lova i famnen. Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur vacker hon är! Aldrig hade jag kunnat drömma om att få ett sånt fint barn.

Och sen är hon ju även charmtrollet själv;)

Börjar även tro att droppar och massage börjar hjälpa damen. Vissa stunder låter hon som en riktig karl när det kommer luft ur respektive ändar;) skönt tycker hela familjen! Hon är mycket gladare nu och såklart med bidrag att hon blivit äldre är hon mycket piggare och mer vaken. Vid 2-3 tillfällen har jag även hört ett litet, litet försök till joller :D

Igår tog vi oss även igenom den första dagen ensamma då C jobbar igen. Och förutom en stressad mamma i duschen så gick det skitbra. Visst tar vi dagen i hennes takt men jag hann ändå med det lilla som jag hade inplanerat. Men oj vad vi saknade lilla pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0