26/4 -12



Denna dag har spenderats med att ta kol på dötid. Inge roligt att vara ledig när varken C eller Maja är hemma:( Har just betalat denna månads skörd av räkningar och tittar jag till vänster ser jag att dammsugaren ger mig hungriga blickar. Roligare än så kan man ju ha en regnig torsdag.

Och lite roligare har jag ju haft. Gick igenom trollungens kläder (för typ sjuttioelfte gången) och skrev ned hur mycket vi har i alla storlekar. Risken är ju att man köper ALLT i storlek 50/56 och rätt som det är så sitter det som korvskinn på bebben. Så nej jag konstaterade snabbt att i just den storleken är det så gott som färdighandlat. Strumpor, nån mer pyjamas och en tjockare tröja är det enda som fattas. Och det bör vi ju hinna med på dryga fyra månader;)

Men vad beroendeframkallande det är med bebissaker. Har alltid ögonen öppna efter fynd och inget annat känns roligt att lägga pengarna på. Kom och tänka på igår att det var precis som under min hästgalna tid. Kunde sitta timmar på Hööks hemsida och kolla efter saker till Tryggve, som inte ens var min. Så såhär i efterhand kan jag tycka att det var rätt korkat att jag spenderade hela studiebidraget på en annans häst. Men, det var då. Ultimate hästnörd.

Nu: Trollungenörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0