Lördag 31/7 -11

Nydligen hemkommen ifrån en lång fisketur med pappa & Max. Vi åkte till en utav ädelfisksjöarna vid Villingsberg, men något ädelt blev det dessvärre inte, utan Max, storfiskarn själv fick 6 pyttesmå abborrar. Blev grillning framåt kvällen/natten. Hur mysigt som helst.

Bilder lär komma när jag kommer hem igen.

Nu ska jag, och de andra sooova. Imorgon lär nog bli en lång dag med mycket händelserikt.


Förresten, dagens konstaterande får absolut bli att Värmlandstrafiks bussar blir sjukt varma utan AC. Trodde att jag skulle tuppa av. Funderade skarpt på att hoppa av tidigare och på nått annat sett ta mig hem. Satt framåtlutad hela resan eftersom både sätet & min rygg var full i svett. Not so nice åktur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0