Tisdag 22/2 -11

Jag är tillbaka!:)

Vi fick det nya modemet redan i fredags men det var inte förens igår som min duktiga C fick igång internetet;) Och ja, allt ser faktiskt ut som senast. Jobbar, sover, äter och fösöker hitta så mycket tid som jag kan för att umgås med mina två hjärtan. De är faktiskt den enda anledningen till att jag längtar till helgerna nu mera, sovmorgon rör mig inte så mycket längre. Det är helt OK att gå upp tidigt. Haha, ja ibland förvånar jag även mig själv;)

Nej. Inte mycket att skriva om som sagt.
Ekorrhjulet rullar på. Dagens glada gubbe blir iallafall att sambon hade köpt med thaimat på eftermiddan. That rajs is tå daj får! Dagens ledsna gubbe får jag väl även klämma med, ja det blir endå att jag inte fick min önskelåt uppspelad i radion. Första gången som man endå önskar och allt. Önskade Genesis - Invisible Touch, men å andra sidan kanske jag missade den eftersom jag oftast får springa som en maratonlöpare mellan rummen på jobbet. Det är alltså inte konstaterat att det var Karlstads Nya Radios fel. Sorry.

Dagens fundering, haha ja den måste jag även ta med. Den handlar om busschaufören imorse. Vi stannade vid ett rödljus, alla är trötta och tysta. Gaaaaaauuuughhhhee ghhhhööööö låter det bakom ratten. Ja det lät som att busschaffisen satt och spydde, men när jag inte såg nått som tydde på det (ja jag satt just bakom) Så kom tanken på om han fick någon stroke eller nått, hjärtatack? Funderade lääänge. Ska man gå fram och fråga? Som den blyge svensk man är satt jag kvar, likt alla andra. Rödljuset slog om och busschaufören körde iväg. Jahapp. Ja kan han köra fick han då ingen stroke. Och spydde han så skulle det väl ha luktat?

Haha minns även att jag fick tanken på att han kanske hade tourettes. Att varje gång han tvingas stanna vid ett rödljus så låter han som en strypt padda. Bara för att han blir så förbaskat förbannad. Men å andra sidan, vilken människa med den sortens tourettes skulle bli busschauför?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0