Tisdag

Det är så skönt att vara hemma i den lilla lägenheten med den lilla sambon, även om han fortfarande ligger och snarkar i sovrummet här brevid;) Men oj va kul vi har haft kusinerna, lillebror & tanterna! En massa dansande, hissåkande, springande, sjungande, ätande och busande. Haha, så nu har jag lekt av mig för ett bra tag framåt.


Så måste faktiskt erkänna att jag är lite trött;) Och ingen sovmorgon fick man! Kl 08.45 stod ja här utanför och väntade på bussen in till stan, som iof var försenad med 45 min... -Kallt var det! Ska nämligen börja en utbildning med inriktning på serviceyrket. Och jag som bävat mig lite inför detta, åka in till stan fram & tillbaka varje dag i 4 månader, det blir tomt i pluskan det. Men de två glada tanterna jag möttes av blev ännu gladare när jag berättade att jag bodde i Skoghall och har en lååång bit att åka, vilket jag väl poängterade. De skulle nämligen byta lokal på fredag, till folketshus i just Skoghall. Så antar att de mest blev glada för min skull, snälla:)

Så trevligt att stöta på riktigt trevliga vuxna för en gång skull, några som verkligen bryr sig och engagerar. Så det ser vi nu mera fram emot!

Nu ska jag ta o packa upp väskan, ut & hämta posten och se om herrn kan vakna snart:) Saknar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0