Söndag



Idag har jag inskaffat cykel, är nöjd med mitt nya blåa vrålåk. Tänkte fixa en korg fram på styret så att Maja kan följa med på lite turer när solen tittar fram ur det grå. Hon har åkt cykel tidigare och har älskat det! Cyklade massor när jag var yngre och skulle till ridskolan, då fick hon följa med:) Ser även fram emot en massa turer till stranden i sommar då vi har cykelavstånd till flera fina stränder. Picnickorgen på pakethållaren och hunden i fram;)

Har annars spenderat en massa tid vid en hög tvätt och en hög med disk. Men nu är det så fint och kan äntligen sätta mig ned med gott samvete. Tror visst att sambon nämnde pizza innan han åkte?

Men jobb imorn som vanligt och det är tyvärr min sista vecka jag inleder. Hoppas så innerligt på att de behåller mig några veckor till! Trivs så bra och jag vill ju inte missa alla fredagsmysfikan:(

Glass & kakor till frukost är ju ett utav det bästa jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0