Oforsen -02

Haha satt just och kollade på en gammal inspelad vhs som jag tog med ifrån karlskoga. Oforsen -02;) För jäkla underbart! Vår extralärare spelade in en film när vi åkte på klassresa i 6:an på Aggerudsskolan. Ett gäng barnrumpor var vad vi var egentligen men just då så jäkla stora;) Och tänk hur vi alla har förändras, vissa har blivit föräldrar, vissa är nu t.o.m lärare, vissa har följt samma väg som då och vissa har tillochmed flyttat till himlen.

Älskar att titta tillbaka och minnas, man gläds över att nu kunna säga hur bra livet blev. Inte visste jag då att jag 9 år senare skulle vara förlovad, ha flyttat hemifrån och faktiskt vara sådär vuxen som jag aldrig kunde tänka mig.

Ska se om jag kan leta reda på ännu en inspelad film nästa gång jag far hem, har för mig att vi spelade in ett nyhetsprogram på engelska;)

Man skulle allt ha en riktig videokamera, speciellt om man har barn. Även om foto räcker långt är det alltid kul med inspelat. Får ta reda på vad en sådan kostar. Kvalité är skitdetsamma, lite brus är bara charmigt;)

-Och är det förresten någon som vet hur man omvandlar en vhs till dvdskiva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0