Fredag 30/7 -10

Nu är det äntligen helg och det är bara så underbart! Har hyrt två filmer (Land of the lost & Juno) och har just tryckt i oss hamburgare med pommes vilket vi snart späder ut med lite chips & dricka. Då är livet på topp!

Ska även hälsa att Buffy är tillbaka, med familj. En liten mus som strosade runt på jobbet för ett tag sen. Försvann för några månader men är nu åter. Skrämde mig regält, lokalen var släkt och jag skulle hämta mitt sista. Svisch! En brun liten mus sprang i ilfart tvärs över rummet. Men du är så välkommen Buffy, ät dock inga papper, servetter eller bröllopsris.


2 utav mina favorit skådisar, Will Ferrell & Michael Cera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0