Fredag 23/7 -10

Åker hem till mamma och brollan nu på eftermiddan, stannar över tills imorn. Ska lämna hunden bland annat.

Men innan dess ska jag mörda, en viss liten fluga väckte både sambon och mig imorse. Och eftersom den envisades med att sätta sig på fejjan fick man ju bo under täcket, vilket i högsommar-juli blir alldeles för varmt! Så trädde täcket upp till hakan, kammade håret över ansiktet och vips klirrade man världsproblemet. Så att man både får skydd ifrån flugan och kan andas. Var bara lite rädd för att sambon skulle vakna och tro att han låg brevid 'the ring'-tjejen;)

(Ska väl dock erkänna att jag inte vågar döda flugor, de är alldeles för stora och ger mig alldeles för dåligt samvete. Myggor på sin höjd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0