Söndag 12/9 -10

Uörk! Lotta Engberg skrölar bakom ryggen på mig men jag orkar verkligen inte pallra mig upp ur stolen och stänga av tv:n. Haha ups, fel av mig, det var visst inte Lotta utan någon annan brud med snarlik nasal röst. Undrar om det är bra att låta som Lotta Engberg?

Annelie Rydén hette hon visst. Men inte hörde jag nån skillnad.

Är iallafall hemma igen och jag hade det skitkul igår. Men som alltid så är förfesten bäst, när man kan prata, spela spel & välja musik efter smak. Men nu har vi gjort Statt för allra sista gången in our life för vill man festa i Karlskoga får man pallra sig till ett annat ställe. Kan väl inte säga att jag kommer sakna det;)

Tack för en underbar kväll iallafall tjejor! Ni är underbara!

Var som sagt även på lägenhetsvisning idag, and I like it:D Lägenheten var väldigt fräsch & fin och området verkade vara jätte trevligt, en liten gräsplätt utanför lägenheterna med lite bänkar, en pizzeria i huset brevid;) och tar man fram en kikare på balkongen kan man se vattnet.

Så det ska minst sagt bli spännande, får väl svar i slutet av nästa vecka.

Men nu ska jag ta och laga lite krubb och slänga mig ned i soffan. Måste faktiskt erkänna att jag är trött efter igår. Jag är verkligen inte van vid att studsa och dansa en hel kväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0