10 dagar återstående

Dagarna släpar verkligen fram. Sekund för minut för timme. Mina gissningar på datum har ju hittills gått åt pipan, jag trodde ju på både den 2/1 och 8/1 men än hänger vi kvar. Så nu är det 19/1, bf-dagen som känns mest i magen. 

Imorgon går vi även ned på ensiffrigt och den stora nedräkningen börjar. De allra sista dagarna i Lovas liv som ensambarn och för oss sista tiden som enbarnsförälldrar. Så just nu ligger mycket fokus på Lova. Försöker hitta på så mycket som jag kan och orkar med henne, för att ta vara på tiden men även för att dagarna ska gå snabbare för min del. 

Igår åkte vi till 4H-gården här i Karlstad. Det är en "lantgård" centralt här i stan som till största del är en ridskola men som även har minigrisar, ankor, höns och kaniner som man får klappa. Lova har blivit så duktig på djur och har verkligen fått upp intresset för det och det ska såklart uppmuntras. Idag blev det även årspremiär för öppna förskolan igen (ja handsprit användes flitigt, nu vill vi INTE bli sjuka!). Lova levde rövare som vanligt och lyckan sken i ögonen. Så härligt att se! Men nästa tur dit får allt bli med syskonet på utsidan magen. Den här mamman är inte smidig nog just nu haha. 

Imorn får vi se vart äventyret styr. Badhus hade varit kul men nej, this body is not fit for bikini;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0