Funny friday



Dagens söta och duktiga unge!

 
Oj vad den här dagen rusade förbi. Efter att Lova sovit klart vid lunch gick vi ned till barnmässan. Massa, massa människor och massa fina saker att titta på. Ja L var helt stum och tittade ivrigt på allt. Två familjer ifrån familjen annorlunda svichade förbi ibland, pettson, lilla anna och bananerna i pyjamas lika så.
 
Två pyjamasar blev det och jag fick ett presentkort på en massage via barnmässans auktion. 150:- för 30min är mycket ok, ska bli så skönt för min stackars kropp som släpat runt så på lilla guldklimpen. Känns ju även bra att alla intäckter från auktionen skulle gå till behövande barn i Nepal.
 
Nu väntas bad för lillan och mig, sen kan fredagskvällen sakta rulla igång. Lova sov förresten helt ok i natt med. Vaknade ett par gånger mer efter att vi precis lagt henne. Men sen ville hon inte äta förän kl 5.00 och efter kl 7 gick vi upp. Skööönt och lyxigt värre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0