Nyårslistan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Nää, det tror jag inte. Förutom att bli gravid med vårt andra barn, det har jag aldrig tidigare gjort;) Och så gotlandsresan då, det blev ju nått nytt. 

Har du några nyårslöften?
- Att smått börja bygga upp kroppen igen efter förlossningen. Två täta graviditeter tar en hel del på en. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nje inga riktigt nära men C's kusin fick en dotter i sept. 

Vilka länder besökte du?
- Land och land, men Gotland iaf:)

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
- Lovas 1-års dag den 28/7. Sen glömmer man såklart inte dagen då vi fick reda på att det fanns ett syskon och när Lova tog sina första steg. 

Största misstaget?
- Inga som helst!

Bästa köpet?
- Ja... jag är ju inte mkt till prylmänniska. Men bästa saken jag fått är absolut symaskinen. Loving it!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat, barnkläder. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Det finns så otroligt mycket!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
- You - Robin Stjernberg. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare, sen har väl grav.hormoner bidragit till en hel del annat också, men inte ledsen. 

Vad önskar du att du gjort mer?
- Kanske tagit tag i saken och haft barnvakt till Lova tidigare/mer. Så att C och jag kunde ha haft mer ensamtid. 

Favoritprogram på TV?
- Partaj, solsidan och idol. Men känns som att vi mest tittat på barnprogram i år;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
- Hade hem min familj + C's familj på fika. Döljde att jag var gravid;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0