Vardag

Regnkläder börjar stå rätt högt upp på listan åt Lova. Än så länge har vi klarat oss super på ett par överdragsbyxor men en regnig höst känns det nästan som att vi är garanterade. Blir bra för Lova att vingligt stappla runt bland löven och vattenpölar:)

Idag blev det ännu en fixardag. På förmiddan passade jag på att rensa bort alla bebisleksaker, skallror osv, Lova kastar bara ut dom på golvet så får man själv plocka och åter plocka upp. Men de står redo i garderoben för att tas fram nästa år:) Likaså babygymmet och babysittern.

Åh! Jag är så sugen på att plocka fram alla miniminikläder och hänga in i garderoben. MEN jag får påminna mig själv om att det faktiskt är 22 veckor kvar;P Jag tror att jag hinner.

Efter vilan gick vi iallafall till lekparken (iklädda överdragsbyxor;) och sen har jag försökt tvätta vagnen som smidigt nog inte går att "klä av". Skrubba, skrubba, skrubba. Det behövdes VERKLIGEN;)

Nej undrar om man ska ta ut vilddjuret på en till runda i sandlådan. Solen lyser och det har just slutat regna. Mysigt lerigt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0