Finally friday

Har nyss lagt Lova för kvällen och håller verkligen stenhårt för att hon inte kör en repris av natten som var. Antagligen hade hon ont i munnen av de två tänder som är på g, runt klockan 00 och 02 var hon vaken, pigg! De (miljontals gånger) jag försökte lägga henne sov hon bara runt 30 sekunder och skulle sen upp. Gaaah!

Tur att jag fick sovmorgon till klockan 7 idag iaf, haha! I vanliga fall går vi upp mellan 05.30 och 06.00. Härliga småbarnsliv;)

Men än så länge sover hon så jag passar på att köra igång lite tvätt. På söndag morgon far vi till gotland tillsammans med L's farmor & farfar. Jag har aldrig varit där förut så det ska bli kul att utforska stället och framför allt komma hemifrån några dagar. Men bara bilresan till färjan blir ett äventyr. Lova a.k.a bilhatarn Majgren. Pust, man blir trött i öronen av att bara tänka på det ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0