8/8 -13

Vilken regnig dag hörni, iallafall här i stan. Men det unnar vi de bruna gräsmattorna och torra träden.

L och jag tog vår, ja inte helt osannolikt 10:e runda i skoaffärerna idag. Vill hitta ett par skor till henne som ska funka de dagar det är lite för kallt med sandalerna hon har. Men det tycks vara omöjligt! Alla känns för smala, har hon månne ärvt mina breda kalle anka-fötter? Någon dag då L har mer tålamod för skoprovning får vi be om mer hjälp, för hon blir med all sin rätt sååå irriterad på mig när jag knör ned hennes fötter i sko efter sko.

Men ett pack gravidleggins fick iaf följa med den här blivande tjockisen. De är så sköna!! Finns inget mer irriterande än byxkanter som skaver mot bebiskulan.

Nej nu ska jag fortsätta att vila mina sinnen mot Ernst och hans orangeri. Koppar och marmor, väl nått som finns i varje gemene mans hem?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0