Transformeras

Håller nog långsamt på att förvandlas till en gasell. Kvick som attan, superhörsel och expert på att finta.

Sitter i vardagsrummet och hör hur Lova knorrar i sin säng. Spetsar öronen och urskiljer blixtsnabbt graden, jag-sover-fortfarande-knorr eller hello-jag-är-vaken-knorr. Upp ur sittläge, springer fjäderlätt fram på tårna, hoppar undan för en fläck i parketten som knarrar like hell, suger in magen för att pressa mig igenom glipan in till sovrummet -fåår inte stöta till. Slår över till mörkerseende, lokaliserar nappen och stoppar varsamt in den i L's mun. Sucess! Lova andas djupt och snuttar nöjt. Gasellen gör en inombords-high-five och lirkar sen ut sig från rummet.


Kommentarer
Postat av: Annalotta

Hihihi..det kan jag se framför mig. Tänk va vilka fantastiska egenskaper man besitter. Du är rolig du, skriver så kul : - )

Kramar Annalotta

2012-10-11 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0