Lycka

Åh som jag och C har väntat på detta! Vi har nu äntligen fått lägenheten som uppfyller alla våra krav. En trea med balkong och med badkar:) Toppen är även att den ligger i samma område som vi bor nu, ser den ifrån vardagsrumsfönstret.

Så redan den första december flyttar vi in:) December har verkligen blivit vår flyttmånad, var enda gång vi flyttat har det varit just det datumet. Skönt att komma iordning innan jul och allt!

Men ja vi är verkligen supernöjda och jag kan knappt hålla mig tills vi får inreda och göra iordning i Lovas rum. Så kul! Nya tapeter, gardiner, en egen garderob och massa mer.

Sen blir det såklart en liten utmaning att flytta med en bebis, men kanske är det att föredra att flytta nu när hon är så liten och är jättenöjd i bärselen. Att springa efter och underhålla en 1-2 åring är nog lite knivigare;)

Nu önskar jag bara att den där nedrans november kunde flyga förbi i ilfart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0