Grattis pappa/morfar

Superkul att hälsa på i kga igen, sist jag var där var i juni så det var allt på tiden. Och att åka dit gick väldigt bra, passande nog sov Lova gott både dit och hem, Skönt! Pappa hade lagat söndagsstek och gjort tårta, väldigt gott och väldigt uppskattat. Tack pappa:)
 
Haha ja min kropp verkar verkligen ta tillfället i akt när det bjuds på mat och har nog fattat grejen med att vara småbarnsmor, att man när man väl äter får passa på. Möjligtvis därför jag nu mer älskar choklad, snabb energi, Men så har jag ju en bebisplutt som fortfarande äter varannan timma, klart man måste fylla på då.
 
Nej nu blir det nog sängen, livet med sena nätter är på paus några år framåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0