23/10 -12

Ja nu är man gräsänka ett tag, fram till torsdag kväll. Tur att han kommer hem innan fredag då vi ska till bvc och Lova ska få sin 3-månaders spruta. Känner jag henne rätt blir det stora, stora tårar efteråt.

Men just nu ligger hon och sover, vi gav oss ut till Bergvik strax innan lunch. Skulle inte ha nått speciellt egentligen, meningen var mest att försöka vänja henne med att åka bil. Hon har ju inte åkt så värst mycket egentligen och blir oftast väldigt arg när man spänner fast henne. Men sätts bilen väl i rullning så lugnar hon ned sig. Så förhoppningsvis går det bra att åka till kga i helgen. Sen kan man ju va smidig och planera in hennes sovstund i bilen. Som jag gjorde idag. Nemas problemas!

Tänkte att jag iaf skulle leta efter an bra leksak till Lova och som jag minns så tyckte hon om en leksak på öppna förskolan, en gummikanin som pep. En pipleksak. Letade och letade i alla tänkbara affärer, nope! Hittade en tillslut, bland hundavdelningen på coop, en giraff som piper. Haha ja har man en hund som älskar kattleksaker så ska man väl ha en bebis som älskar hundleksaker;) Tror att hon kommer gilla den iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0